woensdag 5 april 2017

Breakdance....

Hallo lieve mensen, vandaag start er weer een nieuwe challenge bij http://de-egel.blogspot.nl/. Voor mij als dt-lid was het deze keer ook een échte challenge want hij luidt : "maak een kinderkaart"...
Nu hebben wij in onze omgeving geen (jonge) kinderen waar ik een kaart voor hoef te maken dus ik moest echt graven in mijn spulletjes voor geschikte materialen en denken, denken en nog eens denken. Uiteindelijk vond ik een leuk knipvel in een oud magazine "Mijn Hobbykaart"....

Hello dear people, a new challenge starts at http://de-egel.blogspot.nl/.  We want to see a card  for a child. This is my version as a dt-member...
Met een embossingmal een muur geëmbost. De beide dansers uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Op de "muur" wat stoere teksten als "graffiti" gestempeld.
Vervolgens dit geheel met washi-tape op een blauwe ondergrond geplakt om het geheel nog iets stoerder te maken.
Uiteindelijk ben ik er toch wel tevreden over. Ik ben benieuwd hoeveel van jullie deze challenge mee aangaan. Er is door de eigenaar van https://de-egel.com/ weer een superprijs beschikbaar gesteld....
                                   
Een stempelhulp, de nieuwe impress stamping tool van Joy!Crafts...wauw toch?
Als je besluit om mee te doen alvast veel succes gewenst.

Thanks for dropping by, enjoy your day, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

Deze kaart doet mee bij Knutsels en Kadootjes: gebruik washi-tape op je kaart tot 14-4

*washi-tape,    *muur embossingfolder-boekenvoordeel,    *stazon inkt,    *stempel-Kars,    *stempel-projekt nl-PL1518-Marianne Design

33 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke jongenskaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool! Wat een gave kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze kaart is echt gaaf geworden! Heel leuk! Voor wat oudere kids zijn er vaak weinig leuke kaarten te bedenken, want het een is te kinderachtig en het ander te volwassen. Ik vind het heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Miranda ! Hoe leuk deze kleine breakdancers ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Miranda, hij is zo geslaagd.
    Geweldig. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart, zo zie je maar dat bewaren wel van pas komt, hihihi.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke pré- puber kaart, vind hem voor meisjes ook wel kunnen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel COOL deze kaart! Je graafwerk heeft een super resultaat gekregen Miranda! Het is zo'n vrolijke boel en wat kunnen ze dansen haha...top gedaan!
    Fijne dag ... xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere kaart, Miranda! Knap gedaan zo buiten je ""comfort zone"... :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. YEAHHHH keigaaaaaaaf, hier hou ik van!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je 'graafwerk' heeft een superleuke kaart opgeleverd! Mag je vaker doen Miranda.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat diepe graven heeft toch wel een heel gaaf kinderkaartje opgeleverd, Miranda...superleuk met die muur op de achtergrond en met de stukjes washitape!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk is je babykaart. Soms moet je zoeken hé voor het geen wat je wil. Maar eenmaal gevonden wordt het prachtig! Dat zie je maar weer bij jou Top hoor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps hoe kom ik nu bij een babykaart??? kinderkaart bedoel ik.

      Verwijderen
  14. geweldige gave stoere kinderkaart Miranda, super gaaf design.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een grappig plaatje heb je gebruikt. Het is een echte vrolijke kinderkaart geworden, heel leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw die is echt super chill je kinderkaartje top !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kinderkaart heb je gemaakt, mooie muur met teksten en poppetjes, ook de afbeeldingen zijn erg leuk, echt superleuk en vrolijk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke stoere kinderkaart !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stoere kinderkaart Miranda!
    Je bent nog leuke spulletjes tegen gekomen in je zoektocht....en toch is het kaartje helemaal van deze tijd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super "cool" vind ik je kinderkaart Miranda, erg leuk gemaakt. Bedankt dat je hem met ons deelt bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leukkkkkk!!!
    Die "graffiti", hoe verzin je het, hihi, dat is echt TE leuk bedacht.
    Stoere kaart ook, een echte jongens kaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zit bijna te slapen Miranda, zo moe ben ik van de 2 dagen oppassen.
    Ik wil hier toch ook nog even komen zeggen hoe ik je kinderkaart vind, nou ik vind hem geweldig, wat leuk bedacht zo, al kostte je het wat zoektijd, hij is super gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superrrrrrr leuke stoere jongenskaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf. Je hebt een leuke stoere kaart gemaakt.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf. Je hebt een leuke stoere kaart gemaakt.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eén woord: Super Cool!
    Nou ja 2 woorden dan:)
    Heel erg leuk!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Miranda,
    wat is dit leuk zeg!
    Mooie kinderkaart met leuke figuurtjes! heel vrolijk!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jou graffiti-muur is tog te oulik en baie slim, Miranda!!!! En die twee seuns dans tog te lekker!!!! Baie oulik en so vrolik - net reg vir 'n jong seun!!!! Jy het baie goed gedoen met jou kinderkaartjie!!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat stom zeg! Ik denk dat het komt omdat ik hem op FB al een aar keer zag, maar ik dacht dat ik gereageerd had! Het is zo'n gave niet-Miranda kaart! Ik vind hem echt onwijs leuk.
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is echt heel stoer Miranda!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen