zondag 29 januari 2017

Uitslag candy......

Hallo lieve mensen,  Het is op het moment rustig op mijn blogje omdat ik mijn knutselkamer aan het opruimen/ordenen ben. Ik kon op een gegeven moment niets vinden of als ik iets pakte viel er van alles uit de kast....ik werd er zo chagrijnig van , dus tijd om actie te ondernemen hihi.
Wel zoals beloofd vandaag de winnares van de candy voor mijn 600-ste blogbericht......
Leuk dat er zoveel mensen die mij volgen een reactie achterlieten, het kommetje was aardig gevuld...
Onze jongste dochter zou het lootje trekken......
Even goed husselen natuurlijk....hihi....
En ze vist er een uit.....spannend......
En de winnares issss... 💥💥Leny, van kersthobbies, vakanties en meer...💥💥
Hartelijk gefeliciteerd Leny  :)  Je adres heb ik al dus morgen gaat het pakketje naar jou op de post.
Ik hoop dat je er mooie kaarten mee kan maken :). Dank jullie allemaal wel voor het meedoen en op naar de 700...LOL
Fijne zondag.
Lieve groetjes Miranda

32 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke benedenkomer van deze zondag. Ik ben razend benieuwd. Dat is dinsdag de post beloeren hoor. Ik was heel laat , gisteravond eters en omdat het zo gezellig was, werd het erg laat, en Wim zat tennis te kijken, Federer Nadal, reuze spannend, maar ik wilde even kijken hoe laat de korfbal was en wat mijn kleindochter had gespeeld. Maar eerst even bloggen zo werkt dat. En dit is toch zo'n leuk bericht. Gaaf. Dat werkt wel een door bij mij.
    Heel erg bedankt bij voorbaat , en jullie ook een heel fijne zondag.
    Ik ben al in de blije stand. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations Leny.
    Have a great day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jgefeliciteerd Leny, en ja opruimen moet gewoon op zijn tijd en daar zul je vast heel veel plezier van hebben. Succes, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Leny met het winnen van de candy...en Miranda bedankt voor de kans om mee te mogen doen...
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Leny. Veel plezier met je prijs.
    Miranda bedankt voor de kans.
    Geniet van je opgeruimde knutselkamer.
    Fijne zondag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Leny!
    Haha heel herkenbaar! Heerlijk een opgeruimde kast.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Leny
    lekker dat je aan het opruimen bent, soms moet het gewoon.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Leny en veel plezier met je gewonnen spulletjes.
    Succes verder met opruimen!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Leny !
    Hmmmm, dat opruimen, dat moet ik hier ook dringend doen ! Ik kan ook niets meer terugvinden en hier valt ook alles uit de kast als ik er iets wil uitnemen .... :(
    Eerst mijn bureau eens onder handen nemen, dan kan ik aan de kasten beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leny is vast hartstikke blij verrast Miranda en ik zie haar al met de eerst volgende Sol met jouw mooie gewonnen spulletjes hier aan mee doen! Gefeliciteerd hoor Leny!!! bedankt nog voor je Candy post Miranda.
    Herkenbaar dat soms de hobby zooi weer eens geordend moet worden en dan kom je weer van alles tegen hihi
    Succes met de opruim woede, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk voor Leny! Ze schreef in een reactie bij mij al hoe blij ze er mee is! Zo leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Leny en heel veel plezier met je pakketje! Miranda bedankt voor deze kans en veel plezier met je opgeruimde hobbykamer!
    groetjes, afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Leny.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Leny.

    En het opruimen......tja, soms MOET je wel eens wat, maar kijk uit, want straks kun je niks meer terug vinden, let op mijn woorden.
    Word je daar weer chagrijnig van, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reacties
    1. Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties. Van de week hoor je het gehoera vast wel uit internet komen. grts leny w

      Verwijderen
  17. Hoi Miranda,
    de candy is goed terecht gekomen zo te lezen, fijn als je iemand kunt verrassen..Bij mij is het ook grote opruiming, mijn nieuwe kast heb ik in huis en gisteren naar Ikea geweest én een gave lamp gekocht..
    Dat had ik ook als ik de kast open deed, dat alles er uit viel ...grrrr.. Succes!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ek wens jou baie vreugde toe in jou kamer wat nou mooi uitgesorteer en netjies is, Miranda!!!! En hopelik val daar nou niks meer uit die kas nie!!!! Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kent gefeliciteerd met je prijs. Miranda heel veel succes met het opruimen. Kost meest even tijd, maar daarna kun je weer rustig knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Erg leuk dat Leny jouw candy heeft gewonnen !
    Gefeliciteerd Leny ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Leny, veel plezier met het pakket. Heel veel succes met het opnieuw inrichten van je knutselkamer en daarna veel knutselplezier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte aan Leny en jij voor het organiseren ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Leny en Miranda bedankt voor de kans die we allemaal gekregen hebben.
    Nog heel veel knutselplezier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk hoor! Gefeliciteerd, Leny!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Miranda,
    ik heb niets meegekregen van je candy, want ik ben helemaal nit op mijn blog geweest,
    ik denk dat ik hetzelfde euvel had als jij, ik heb mijn knutselarij eens opgeruimd, ik zag door de bomen het bos niet meer....
    maar leuk dat je al zoveel volgers hebt en dat beloond,
    van harte Leny met je prijs!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leny, gefeliciteerd.
    En Miranda, ik hoop dat je weer snel lekker kunt hobbyen in je kamer......
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Leny en dank je voor de kans deze candy te wonnen Miranda.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen