donderdag 10 november 2016

Kerstgroetjes.../Christmasgreetings..

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn vorige kaart en op mijn moeheid. Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en wacht nu op uitslagen.
Van de week was het hier in Brabant nogal eens heerlijk knutselweer (lees regen) en heb ik op mijn gemakje aan deze kerstkaart zitten werken....

Hello dear people, I've made a Christmascard with a shape art stencil from Dutch Doobadoo to create this shape. The edges are painted white with correction-fluid.
Ik heb een modelletje van Dutch Doobadoo gebruikt om na te tekenen. De randjes weer wit gemaakt met correctievloeistof.

The stamped image is painted with aquarelpaint...(van Gogh)
Het lieve stempelafdrukje van kleur voorzien met aquarelverf van Van Gogh. Het stansje is een van de eerste multiframes van Nellie Snellen. Rondom voorzien van plakpareltjes. Het houten bordje met correctievloeistof geverfd, de randjes met distressinkt wat bruin gemaakt en de tekst met Stazon inkt gestempeld.

The frame around the image is an older die from Nellie Snellen. On the Christmastrees some glitterglue. The wooden signpost painted white with correctionfluid. I stamped with Stazon and made the edges a little brown with distress-ink.
Onder het plaatje een strook groen karton met de ribbelmaker geribbeld gemaakt. Aan de boven- en onderkant een kanten lintje geplakt. De kerstboompjes voorzien van glitter. Onder het bordje en boompjes wat watten (sneeuw) geplakt met glitter erop.

Underneath the image a twilled strip of green paper and some lace ribbon.
De "sprietentakjes" en mastappeltjes komen ook terug op het dessin-papier dus vond ik het leuk om die onder de poinsettia te stoppen :)

A ponsettia with some pine-branches in the corner....
En hoog daar aan de hemel staat een ster...LOL

And high up in the sky a big star is shining...LOL

In de envelop gaat natuurlijk een standaardje van karton mee zodat de kaart eventueel goed weggezet kan worden.
Deze kaart link ik  bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/ want het is natuurlijk kerstkaarten-donderdag...hihi

Thanks for dropping by, greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje en tot blogs.....
Lieve groetjes Miranda

*paperstack-Home for Christmas-CraftEmotions,    *DDBD-shape art stencil-ornate,    *houten bordje-CraftEmotions-811500/0229,   *kerstboom-Creatable LR0136,    *poinsettia-Creatable LR0435,    *dennetakken-CreatableLR0438,
*ster-Craftable CR1226 (allemaal van Marianne Design),   *frame-Nellie's Multiframes-MFD029-square lily.    *poststempel en tekst bordje-Eline's Vintage Christmas-EC0099-Marianne Design,    *stempel meisje-Laurence Collection-Lau 024-Tobi's dearest deer,    *aquarelverf-Van Gogh,  * stickles glitterlijm-icicle-Ranger ,     *pearlpen -Viva decor,     *ribbelmaker, correctie vloeistof, kanten lint, plakparels.

54 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Prachtige kerstkaart !
    Heel mooi afdrukje mooi van kleuren top hoor !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een op en top kerstkaart....super leuk hoor Miranda! Leuke details erop!
    Duimen maar voor goeie uitslagen.
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Miranda en wat een idee om de randen met correctie vloeistof te bewerken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige kerstcreatie Miranda. Super de sup gemaakt. En de kleuren zijn zo mooi fris. Prachtig. Leuke afwerking ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Miranda, mooie details erop.
    Hopelijk krijg je geen slecht nieuws van de arts, ik duim voor je hoor. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vrolijke kaart met dit lieve stempeltje, het ziet er zo lekker fleurig uit in de traditionele kerstkleuren en het witte inkt geeft een leuk sneeuw effect.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartje!!
    Heel erg mooi, tot in de puntjes prachtig uitgewerkt.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Miranda....je kunt blijven kijken en dan zie je telkens weer een ander mooi detail.
    Verstandig dat je naar de huisarts ben geweest...nu afwachten...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een waar kunstwerkje Miranda, prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja het is echt weer om te knutselen he Je hebt een hele mooie kaart gemaakt! Leuk deze traditionele kerstkleuren en alles is perfect op elkaar afgestemd.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart en wat is er veel te zien. Helemaal leuk gedaan! Bedankt voor je bijdrage aan 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een prachtige kaart Miranda!...je blijft erna kijken er is zoveel moois op te zien.
    Leuke stempelafdrukje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Miranda daar ben ik weer na maanden van afwezigheid :) Wat lees ik nu?! Het gaat niet zo lekker met jou :( Dat vind ik heel naar om te lezen! Verschrikkelijk dat je steeds zo moe bent! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt met de uitslagen en dat het niets ernstigs is en makkelijk te verhelpen :) Ik ga duimen voor jou! Wat knap dat het jou dan nog lukt om te knutselen! Super mooie en lieve kerstkaart! Heel veel beterschapsknuffels!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda, ik ben net eerst even naar je vorige kaart gegaan. Dat je zo moe bent had ik gemist. Dat is verschrikkelijk. Dan lijken de dagen ook zo lang. Ik voel me voorlopig superfit...daar geniet ik nu maar van. Ik hoop dat er iets uit de onderzoeken komt zodat je er iets aan kunt doen. Je kaartje is supermooi! Het plaatje is prachtig ingekleurd.
    Lieve groetjes Monique en natuurlijk beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    Wat een prachtig kaartje en die witte snowy randjes staan lekker winters! Het is een heel lief en vrolijk kerstkaartje geworden met een geweldige kerstroos toef!
    een hele goede uitlag en liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart, Weer vol mooie details en versieringen. De ster vind ik heel leuk.
    Ik hoop dat je snel goede resultaten hebt en vlug betr wordt.
    Liefs
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda,
    wat een genot is het om met correctie-vloeistof te weken, ik gebruik het ook graag en veel handiger als de Gesso..
    Mooi model kaart en een schattig afdrukje, de toef is echt top!
    hoop dat er niks vervelends uit je uitslagen komt en dat de vermoeidheid snel over is..beterschap!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAt een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Schattige stempelafdruk ook. Heel veel mooie details heb je erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart,Miranda.Leuk modelletje.Wat een schattig stempeltje.Weer prachtig afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kerstkaartje Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kerstkaartje is dit in die rood met groentinten. Heel lief stempeltje heb je ook gebruikt. Prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kerstkaart in echte kerstkleuren. Er is veel te zien, ik heb zitten genieten.
    Goed idee om correctievloeistof te gebruiken, heb ik al eerder bij je gezien, super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt en dat je je snel wat beter mag voelen

      Verwijderen
    2. En ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt en dat je je snel wat beter mag voelen

      Verwijderen
  24. Wat een prachtige kerstkaart echt heel mooi gemaakt. Het is een plaatje om naar te mogen kijken. Knap dat het je toch nog lukt om zoiets moois te maken.
    Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid en knap je snel weer op.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kerstkaart, leuk modelletje met veel prachtige details!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi deze kerstkaart Miranda...leuk hoe je accentjes zo bij elkaar heb gezocht en ook het stempeltje is prachtig en heel mooi ingekleurd...
    hopelijk krijg je een goede uitslag en is die vermoeidheid over....beterschap ermee...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi Miranda, en wat is het heerlijk om echt op je
    gemak aan een kaart te werken !
    Het resultaat is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kerstkaart superleuk modelletje veel op te zien
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kerstkaart heb je ervan gemaakt Miranda - supermooi gekleurd en supermooi aangekleed, veel op te zien.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaart en wat een schattige stempel. Je vintagekaart hieronder is schitterend, mooi hoe je dat met die diepliggende stans hebt gedaan.
    Ik hoop dat je vlug wat hoort van de onderzoeken want vermoeidheid is zo vervelend. Nu snel ff kijken wat ik voor moois van je gemist heb.
    Beterschap en lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik denk die kaartjes heb ik toch al gezien. Ben bij jou gelukkig al bij.

      Verwijderen
  31. Miranda ook deze is weer geweldig mooi ... Ik heb ze al op fb gezien maar dacht nee ... eerst naar je blog want anders vergeet ik het weer ...
    Je hebt het kaartje weer super mooi opgebouwd en zoals steeds prachtig afgewerkt !

    Ik duim mee voor een goede uitslag hoor Miranda !
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sorry dat ik niet op al je posten een reactie gegeven heb maar ik ben een beetje druk de laatste tijd.
    Binnenkort weer rapporten etc. Morgen onze eerst viering weer waar ik net 10 egel kroontjes voor gefreubeld heb...aan zelf iets maken kom ik even niet oe en al zeker nog niet voor kerst.
    Deze kaart is echt zo mooi van keer.
    Op Facebook spatte hij al van mijn schermpje af.
    Wat kun jij mooi inkleuren met aquarel verf!
    En o ja zo'n ribbel maker heb ik ook nog ergens liggen, ook een leuk idee!
    Ik lees dat het inmiddels al wat beter met je gaat gelukkig maar!
    Van dat regen weer de laatste dagen word je ook echt niet vrolijk hè.
    Ik zag vanochtend op een webcam dat het in België aan de zee gewoon zonnig was! Wat kun je dat toch missen die zon.
    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Miranda,
    het is een plaatje! Zo gaaf! Ik zag hem al op FB, maar reageren op het blog is veel leuker. Ik heb de foto's met de details even goed bekeken en je hebt er een kunstwerkje van gemaakt. Daar kan ik heel wat van leren!
    Verstandig dat je naar de dokter bent geweest. Ben benieuwd of ze er achter komen waar de moeheid vandaan komt.
    Na het weekend schijnt het mooier weer te worden met hogere temperaturen ( 10, 11 graden) en dan te bedenken dat Peter op Mallorca zit met 20 graden....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een lief kaartje Miranda.....supers. Schattig afdrukje....en ook jij pakt lekker de correctievloeistof zie ik wel hahahaha....soms gaat dat gewoon sneller vind je niet. Mooi nagedacht over de opbouw van je kaart....TOP.
    Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat ze in ieder geval kunnen zeggen wat de oorzaak is.....beterschap meis.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kaart! Lief stempeltje en ook zo mooi ingekleurd Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een lief kaartje, Miranda. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat een superleuke kaart Miranda :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Op en top een kerstkaart in traditionele kleuren en een lieve afbeelding. Las zojuist ook je vorige berichtje (ben geen regelmatige blogger, maar dat is bekend) en ik wens je veel beterschap toe.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow this is a beautiful festive creation Miranda what a lovely image the embellishments are awesome, I love it
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie kaart! Erg leuk modelletje ook. En al die fijne details... ik kan ernaar blijven kijken, telkens ontdek ik nog iets nieuws.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  41. het is een heel mooi kaartje de vorige vond ik ook prachtig beterschap gewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het is echt een schattig kaartje!
    Mooie kleuren combi.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ai, wat blogberichtjes gemist en wat zie ik... een productie waar ik eng van word. Geweldige, prachtige kaarten. Zo verschillend en stuk voor stuk erg mooi. Mijn complimenten en petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Miranda, wat een supermooie kaart. Je weet me steeds weer te verrassen!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Miranda.
    Love it, love it!
    Meer woorden zijn niet nodig.
    Groetjes, en fijn weekend Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Miranda, ik heb lang nauwelijks geblogd, dus allereerst van harte beterschap met je vermoeidheid. Uit ervaring weet ik hoe vervelend je je dan voelt. Hopelijk gaat het snel weer beter met je. Je hebt geweldig mooie kaarten gemaakt, deze is super! Mooi, die traditionele kleuren en de stempel heb je prachtig ingekleurd. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi hoi miranda,
    wat een mooie kerstkaart!
    Leuk dat je een staandertje erbij doet!
    Hopelijk valt de uitslag mee bij de huisarts!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Miranda,
    wat een prachtig Kerstkaartje met zoveel mooi's erop te bewonderen ook een lieve stempel heb je gebruikt en het kleurwerk is ....heel mooi !
    fijne zondag en beterschap liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. De afbeelding is inderdaad TE lief!
    Ik ben op dit moment heel erg van de CAS kaarten, maar kijk op jouw blog altijd mijn ogen uit.
    Mooi hoor, al die details.

    BeantwoordenVerwijderen