zondag 1 mei 2016

Meimaand..geboortemaand../ The month of May..the month of birth..

Hallooo lieve mensen, het is alweer een week geleden dat ik iets geplaatst heb. Druk...druk..druk en de laatste dagen ook niet zo lekker. Keelpijn, koortsig, grieperig..bleeh, maar gaat wel weer over :) Het wordt tijd dat het voorjaar echt door gaat zetten..misschien de maand mei ?
Het is vandaag de eerste van de maand mei en dus starten we met een nieuwe challenge bij http://de-egel.blogspot.nl/ en die luidt: "geboortekaart"....

Hello dear people, today starts a new challenge at http://de-egel.blogspot.nl/ and the challenge is a birth-card/card for a newborn. I created a baby-bottle with my Cricut. The dies are from Marianne Design.
Ik vind de papfles van Dutch Doobadoo heel leuk maar aangezien ik die niet in mijn bezit heb heb ik de cricut gebruikt om een papfles te snijden. Die werd óók leuk vond ik....
Het dessin-papier is van CraftEmotions en de stansjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design.
Boven het medaillon een strik met een knoopje gemaakt waar twee transparante speentjes aan hangen. De tekst-stempel is van Joy en ik heb alle randen van het papier be-inkt met distress-inkt Vintage Photo.
Ik hoop dat jullie het ook allemaal weer leuk vinden om mee te doen. Er is in ieder geval een supergave prijs beschikbaar gesteld door de eigenaar van De Egel, namelijk een cirkelsnijder van Orbis en die werkt fantastisch.....

The price you can win is from Orbis, a circle cutter....
Je hebt weer een hele maand de tijd om mee te doen aan deze "geboorte-challenge" bij http://de-egel.blogspot.nl/. Alvast veel plezier en succes gewenst.

I want to thank you for the nice comments about my last post.
Thanks for dropping by, greetings Miranda

Ik wil jullie nog bedanken voor de vele lieve en leuke reacties op mijn schuifkaart uit de vorige post. Ook was ik blij verrast dat ik met mijn kleine cadeau-doosje tweede ben geworden bij challenge #84 bij Scr@p-Cards Challengeblog. Zó leuk, dank jullie wel nogmaals.
Leuk dat je even langs kwam, fijne zondag en tot blogs....
Lieve groetjes Miranda

*cricut en cartridge "New Arrival",    *dp-Poppy Fields-CraftEmotions 118040/0201,    *stempel-Joy-Noor 6410/0013,
*bijtring-Creatable LR0307-Marianne Design,    *voetjes-Creatable LR0305-Marianne Design,    *Medaillon met hoofdje-Creatable LR0129-Marianne Design,    *distress-ink-Ranger-Vintage Photo,    *organza lint, geruit lint, knoopje, speentjes, plakparels.





40 opmerkingen:

  1. Het is een echt schatje geworden Miranda dit baby kaartje. Leuke vorm ook. Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah....wat een lief kaartje heb je zo gemaakt, Miranda.
    Gefeliciteerd met je tweede plaats en een fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke geboorte-fles is dit Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij krijgen we beter weer hoor! Hopelijk knap jij snel weer op! Wat een leuke kaart heb je gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Miranda ! Ik vind deze versie van de papfles misschine nog wel leuker dan die van DDBD.
    Heel mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief babykaartje Miranda!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig babykaartje! Heel leuk zo met die malletjes die je gebruikt hebt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een énige papfles-kaart heb je gemaakt. Verrassende kleuren met dat rood en geel en heel leuk hoe je het medaillon hier hebt gebruikt.
    Beterschap gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke kaart weer.
    Jij voegt altijd zoveel detail to, vind ik heel erg leuk.
    Die speentje, die zijn bijvoorbeeld echt TE schattig op deze kaart.
    En dan die rammelaartjes, met die eendjes......
    De tekst is weer helemaal goed, maakt het geheel kompleet.
    Fijne maand enne.....niet zoek worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De papfles is echt ontzettend leuk geworden, wat een lekkere dikke buik heeft deze.
    Super leuke creatie heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Miranda.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het eerste wat me opviel op je kaart is de vorm van de fles.....wat superleuk gedaan!!! Dan de kleurtjes....waarom maak ik toch altijd van die zoete babykaartjes....dit is ook zo leuk met die frisse kleurtjes!!!
    Maar ja, ieder zijn eigen stijl zullen we maar zeggen. In elk geval is deze fles bijzonder geslaagd!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze papfles is enorm leuk!!! De gebruikte kleuren zijn ook zo prachtig, helemaal iets anders!
    Leuk hè...je top 3tje!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda. Wat een prachtige babykaart. Vooral eens in deze kleuren. Weer anders dan anders. Leuk hoor! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda, we kunnen elkaar een hand geven, ik heb veel op bed gelegen, wat ben ik ziek zeg, maar wat je zegt het gaat hopelijk weer snel over, mijn body doet zeer van het hoesten, ja ik mis het een en ander dus het is hard werken voor mijn lijf.
    Maar niet klagen ik kom voor je kaart, wat is dit apart in deze kleuren, gaaf opgebouwd, een echte blikvanger.
    Beterschap en tot snel op het blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een mooie baby fles Miranda.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf gemaakt Miranda!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh jij ook al Miranda, hier schiet het helaas niet echt hard op.....zo benauwd en hoesten, alles doet me zeer en......Ben begint ook, gaat echt super lekker in Huize de Mars whahaaaaa! Maar jouw babyfles is wel zo leuk en vrolijk, daar knappen we van op en natuurlijk de lente die eindelijk van start is gegaan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee zo'n baby fles! Ook de stansjes van MD passen er súper leuk bij!
    Beterschap! Maar volgens mij gaat de lente nu toch ook echt bij jullie beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda,
    je hebt een gave papfles gemaakt, mooie kleuren, leuk papier en de speentjes zijn er super bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje! Hopelijk voel je je snel weer beter, heb ook al twee weken een beetje last van mijn keel, vanmiddag lekker een paar uurtjes in de vitamine D gezeten :)
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat mooi deze babyfles ik hoop dat je gauw weer opknapt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie babykaart,Miranda.Leuke vorm en superleuk afgewerkt met de speentjes en het lint.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief schattig geboortekaartjes, perfecte details weer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super lief geboorte kaart, heel erg leuk dit model, beterschap, fijne week.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke kaart in een even leuke vorm. Mooie details Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This looks amazing Miranda what a beautiful shaped card superb project
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous bottle card shape Miranda, love the embellishments and papers you have used.
    Hope you feel better soon.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Miranda,
    het is zo'n ontzettend leuke voorbeeldkaart voor onze challenge!! De vorm van de fles is ontzettend leuk!
    Ik denk dat het inspireert en het zou me niet verbazen als we weer over de 100 komen..;-)
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Miranda,
    wat een leuke kaart in de vorm van een babyflesje, met zulke leuke details!!!!
    Hopelijk ben je nu weer opgeknapt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart zeg!!Heel erg apart!Ik vindt de details ook zo grappig!Fijne dag en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke baby kaart! Vind je fles heel mooi geworden ,Leuke kleuren ook.
    Beterschap hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb de DDBD babyfles mal maar als ik jouw flesje zo zie heb jij de mal niet nodig ;) Heel lief model! Jouw uitwerking is lief en de transparante speentjes zijn een leuke touch! Wat naar dat je griep hebt! Het weer is ook zo wisselvallig: slecht, koud, zonnig, koud, slecht, hagel ... daar kan ons afweersysteem niet zo goed mee omgaan en de bacillen vieren feest :( Heel veel beterschap!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg leuke babykaart. Leuk gedaan met die speentjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hé Miranda hopelijk voel je je al wat beter ... Ja het is best wel een heel hardnekkige griep hoor (ik weet er alles van ...) Je babyflesje is fantastisch mooi en heel erg lief. Leuk hoor met de fopspeeltjes erbij ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat 'n slim idee om so 'n oulike kaartjie te maak, Miranda!!!!! Ek hou van die fyne blommetjies en die twee oulike eendjies!!! So spesiaal!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben weer eens achter met een verjaardag in het verschiet en veel andere te maken ben ik te druk bezig geweest sorry.
    Deze DT kaart is weer schitterend, zo leuk bewerkt de fles.
    Ik heb deze vorm ook maar nog nooit gebruikt, deze ga ik dus onthouden erg mooi!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen