donderdag 22 oktober 2015

Shaker sneeuwman..../Shaker snowman...

Hallo lieve mensen op deze druilerige donderdagmiddag.  Heerlijk weer om te freubelen én te bloggen. Omdat het donderdag is doe ik weer eens mee met http://52weekstochristmas.blogspot.nl/....
Ik heb weer eens een schudkaart gemaakt. Járen geleden was dit een van mijn favorieten om te maken, van alles stopte ik erin om mee te schudden...haha. Nu dus weer eens gemaakt en het blijft toch wel leuk om te doen.....

Hello dear visitors...the weather is awful to be outside so I spend my time crafting... I've made a shakercard with a stamped and colored snowman.
Vanwege het mooie dp (CraftEmotions) verder weinig toegevoegd.
Het afdrukje is ingekleurd met mijn Inktense potloden ( Derwent) en het schudmateriaal is "Eiskristal" van Viva Decor. De strik is gemaakt met een Doohicky van Magnolia....

I kept the card very simple because of the gorgeous design-paper (CraftEmotions). The shake-material is "Eiskristal"from Viva Decor and the bow is a doohickey from Magnolia. The stamp is colored with Inktense pencils from Derwent.
This card is linked to http://52weekstochristmas.blogspot.nl/
Thanks for your visit, have a nice day...
Greetings Miranda

En nu ga ik onder het genot van een bakkie eens lekker een blogrondje maken..;p
Lieve groetjes Miranda

38 opmerkingen:

  1. Ja heel leuk, schudden maar hihi~! Donderdag is altjd volle bak door de kerstkaarten dus jouw blogrondje zal wel een ronde worden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige schudkaart heb je gemaakt Miranda....wat een leuk plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig kaartje en alles past heel mooi bij elkaar Miranda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart ziet er ook super leuk uit:))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige schudkaart, mooi plaatje en prachtig papier!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart !! Inderdaad wel weer is leuk een schudkaart te maken .. Heel mooi papier dat je gebruikt hebt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Miranda. Toppie gedaan, alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan. Eerst dacht ik dat je de randen zo mooi had uitgeknipt, maar toen las ik dat dat DP zo mooi was. Nou dat ben ik helemaal met je eens. Prachtig die paarse decoratie. gr leny w
    PS Ik dacht, dat je iets van vocht als schudmateriaal had.
    Ik had er vorige week ook eentje gemaakt, maar er verkocht opgezet. Had er nog niet eens een foto van. Ik had nog steengruis, dat doet het ook leuk. groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke schudkaart, heel mooi met de kleuren.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi en leuk! Een schudkaart blijft toch echt een speciale kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk, schudkaarten dat was het helemaal vroeger en nu zie je het steeds meer terugkomen. Wie weet waag ik me er ook nog aan.

    Fijne avond!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, vrolijke kerstkaart Miranda! Leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt :) Geniet van je koffie en blogronde ;)
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda - superleuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt en ik vind hem helemaal super.
    Superleukkkkkkkkk dat je me ook bent gaan volgen - ik dacht eigenlijk dat je dat al wel deed maar neemt niet weg dat het super is ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt deze week Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je weer een schudkaart hebt gemaakt.
    Dat wat heel wat jaartjes geleden helemaal "in".
    Hij is mooi geworden hoor.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart en een leuk idee om er een schudkaart van te maken. Het stempeltje vind ik leuk, heb ik geloof ik ook nog, maar weer eens in de stempels duiken. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig papier heb je gebruikt, erg lief afdrukje, mooi het schudgedeelte en een prachtige strik,
    groetjes,
    Ans
    p.s. is Ziva verder heel lief geweest ? haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi Miranda! Echt een toffe kaart!
    Een vraagje: waarmee plak je je ronde cirkel op ? Ik vind het zo moeilijk bij een ronde kaart, ik gebruik 3d-tape, maar fijne vulling kruipt er makkelijk tussendoor...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schudkaarten heb ik vroeger ook veel gemaakt, ik kwam laatst nog de doos met alle schudmateriaal tegen. Nu ik jouw leuke kaart weer zie denk ik dat ik ook maar weer eens aan de schudkaarten moet.
    Jouw kaart is prachtig, mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zoals je zegt het papier is al mooi genoeg dat heeft niet veel meer nodig! Je kaartje vind ik prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda
    Leuke kleuren gebruikt, hij is prachtig
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke schudkaart Miranda. Hier heb ik mezelf nog niet aan gewaagd. Leuk plaatje ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig is dit schudkaartje Miranda....zo schattig sneeuwmanneke tussen die ijskristallen....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal gelijk om dit mooie papier niet te verstoppen, zo komt het prachtig uit. Je stempeltje is ook leuk en mooi gekleurd. Schudkaarten vind ik nog steeds gaaf, maar ik ben altijd bang dat de inhoud er al uit is als de envelop geopend wordt; dat zou niet de eerste keer zijn :-(
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een erg leuke kaart zowel de uitwerking als het model vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart,Miranda.Hele mooie kleuren.Wat een leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja al die hypes op scrapgebied komen steeds weer terug, het lijkt wel op mode maar dan net ietsjeanders haha.
    Ik heb er nog nooit eentje gemaakt maar dit lijkt me wel erg leuk om te doendus wie weet...
    De kleurtjes zijn heerlijk vrolijk en het papier is prachtig!
    Leuke stempel die je ook mooi ingekleurd hebt!
    Een super kaart!
    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Miranda.
    Het papier en het plaatje hebben echt niks extra's nodig.
    Leuk om de schudkaart weer eens te maken.
    Ik heb het ook allemaal nog liggen en zelfs de bolvensters zijn nog aanwezig.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig leuke kaart heb je gemaakt weer Miranda, schudkaarten blijven leuk om te zien en te maken.
    Fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Miranda, ik zag hem al op fb voorbij rollen. Hij is prachtig. Een schudkaart is nou een model die ik dus nog nooit heb gemaakt. Misschien ook maar op mijn lijstje.....hahaha. Die is al zo lang.
    Fijn weekend, liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijke, vrolijke kaart, met mooie kleuren weer.
    Fijn weekend. Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Miranda,
    wat een prachtige schudkaart,
    wat heb je die afbeelding mooi ingekleurd!
    Mooi DP zeg!!!
    Mooi totaal resultaat!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke afbeelding heb je gebruikt op je kaart! Ik krijg gelijk zin om een schudkaart te maken :) Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een plaatje je sneeuwpop! Prachtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Inderdaad echt prachtig papier en wat heb je je sneeuwman daar prachtig bij ingekleurd. Leuk dat het een schudkaart is.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart.
    Leuke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fantastic shaker card Miranda I love that fun image also the beautiful card design.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen