zaterdag 13 september 2014

Kerstkaart en vakjes vullen.../ Christmascard and filling this drawer....

Hallo lieve mensen....na de huishoudelijke klusjes die ik vanochtend in had gepland nu lekker even achter mijn computer geschoven. Mok thee erbij en wat rondneuzen bij jullie allemaal...genieten. Hier moest iedereen vandaag weg dus had ik het rijk alleen. Ik heb met veel plezier jullie reacties gelezen op mijn "liftkaartje". Toch grappig dat, ondanks het feit dat het heel iets anders is dan ik uit mezelf zou maken, het mij zo goed bevallen is. Ik denk dat ik er voor de kerst zo nog wel een aantal zal maken. Met dit kaartje nog wat in de kerstsfeer gebleven.....
Hello dear people....I've made my second Christmascard..:p
Het plaatje is een cardtopper van Weestamps. Het dp gemat op donkerrood karton. Rondom het plaatje nog wat extra sneeuwvlokjes gestempeld en de kaart aangekleed...

Verder ben ik met deze letterbak aan de slag gegaan die ik ,vorig weekend op de brocantemarkt in Lille, op de kop heb getikt. Ik was er echt naar op zoek en de laatste dag zag Danoesja hem ineens liggen...ik was zóóó blij ;p
This drawer is one of the things I've bought on the brocante-market in Lille last week....
Rechts bovenaan kunnen jullie zien wat ik er mee van plan ben....helemaal vullen met kleine borduurtjes.....
I want to fill it completely with little embroided images and lettres. I use old-blue thread on linen..
I completed my first lettre with birth date and a little key. I think I have a new addiction now.....
Mijn voorletter (met geboortedatum) is al klaar, evenals een sleuteltje. Alles wordt in "oud-blauw"geborduurd op borduurlinnen. Vervolgens op kartonnetjes gespannen die bekleed zijn met een stukje molton (wie wat bewaard..hehe..). Kijk maar eens op Google of Pinterest, daar staan heel veel afbeeldingen van dit soort letterbakprojecten. Volgens mij heb ik er nu een nieuwe verslaving bij...
Enjoy your weekend, thanks for dropping by.
Greetings Miranda

Geniet van het weekend, leuk dat je langs kwam.
Lieve groetjes Miranda
*cardtopper-the hobbyhouse,   *hoek-Joy 6003/0015,   *hartjes-memory box-precious hearts,   *dp-Bo Bunny,
*kerstster-creatables LR0122 en LR0142 Marianne Design,   *vorm achter afbeelding-creatable LR0180,   *tekststempel-clearstamp CS0854- Marianne Design


34 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Een super mooi kerstkaartje, prachtig plaatje en heel mooie kleurtjes, knap afgewerkt weer !
    Maar dan je letterkastje ... wauuuuw zeg super is dat, wat gaat dat prachtig zijn als het afgewerkt is ... wel een heel groot project hoor ! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat ....
    Veel groetjes en een heel prettige dag nog verder, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart meis...top!
    Ben benieuwd hoe de bak is als hij klaar is :-)
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda. Wat reen prachtgiekaart. heel; leuk gemaakt en je letterbak dat gaat leuk worden..... Groeten Trijntje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik ben helemaal weg van je idee met die letterbak!!! Ik ga zeker even op pinterest kijken. Maar deel je vorderingen ook even met ons hé?! HIHI

    Je kaart is ook prachtig! Goed bezig, nu al met kerst. Ik vind dat altijd zoooo moeilijk, zucht, dus stel het (veel te) lang uit...

    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog ;-) Een heel fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje.
    En die letterbak wordt ook prachtig zo te zien.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt Miranda, en wat een leuk project die letterbak, ik ben benieuwd hoe hij gaat worden, veel plezier ermee.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gemaakt Mirande , je kaart, en wat je letterbak betreft, we zullen de i nhoud wel zien groeien - hoop ik. Zo leuk zo'n liefhebberij er bij. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee dat dat letterbak project.
    Tsja...over je kaarten kan ik maar weer één ding zeggen....PRACHTIG...

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Miranda,
    wat een super mooi Kerstkaartje met een hele lief elfje erop
    en je letterbak wauww meis wat een werk maar ben zeker dat het eind resultaat prachtig zal zijn kijk eral naar uit
    fijn weekend
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kerstkaartje heb je gemaakt Miranda en wat een leuk idee zeg zo'n letterbak die je gaat vullen met allemaal borduurtjes ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Je gaat ons vast het eindresultaat laten zien.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is schitterend met dat rood Miranda maar die letterbak, dat is me toch even gaaf!!! Laat je af en toe zien hoe ver je er mee bent, een enig project nu de avonden weer wat langer worden!! Ik heb er notabene 2 gehad (echt antiek en 1 van The Times die vol stond met mijn verzameling oude vingerhoedjes) maar heb ze jaaaaren geleden de deur uit gedaan...........beetje dom??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt en die letterbank, supermooi, wat een leuke klus om daar allemaal borduurtjes in te maken, wil ook graag je vorderingen zien,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk is je kerstkaartje. Maar je letterbak zal vast supermooi worden. Ik ben er heel benieuwd naar wat je allemaal gaat borduren. Een heerlijk werkje voor de komende herfst/winter. Heel veel succes!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje en zo te zien heb je er een nieuwe verslaving bij...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend kaartje!!!!
    heel veel succes met het vullen van de letterbak het begin is er en ziet er veelbelovend uit

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart zeg en gaaf he die letterbak, ik heb er ook een en al een paar letters geborduurd, echt iets voor lekker de winteravonden kleine borduurdjes.
    Veel succes met het vullen van je bak!!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda
    Wat een prachtige kerstkaart, warme kleuren en zo mooi met de sterren.
    Wat ben je toch een bezig bijtje, het zijn héél wat vakjes die je moet vullen met kleine borduurtjes in je letterbak.
    Borduur je alles met 1 kleur blauw, ja ik ben nieuwsgierig hè.
    Succes, laat je ons af et toe eens zien hoe je gevorderd bent???
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart heb je gemaakt, Miranda, En wat een super gaaf project die letterbak. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en wat een supergave letterbak,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda
    Je kaartje is prachtig met dat lieve elfje.
    Enne......je hebt mij aangestoken met die letterbak, misschien heb ik er morgen ook één, ik vind het zoooo mooi en het is iets leuks waar wij ons mee bezig kunnen houden nu we gepensioneerd zijn hé, whahaaaa........wij vinden ook alles leuk hihihi en vervelen ons gelukkig nooit.
    Vandaag ga ik lekker aan de freubel voor een vriendin die bijna jarig is LOL.
    Geniet van je zondag, liefs Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kaart Miranda en je letterbak zal vast en zeker prachtig worden! Ook een heel leuk idee. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah, wat een superlief kerstkaartje Miranda! Dat elfje doet 't 'm helemaal en al zeker in combinatie met deze kleuren, mooi!! En wat een gave aanwinst, je letterbak! Schitterend idee om er kleine borduurwerkjes in te doen, dat wordt straks een echte blikvanger!! Topidee! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOO WAt is dit weer een lief kaartje, wat een schatje is dat afdrukje zeg. En die letterbak, wat zal dat fantastisch zijn als die af is maar ook heel leuk om te maken en het langzaam dicht te zien "groeien".
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is weer prachtig met mooie details. Ik ben benieuwd hoe je letterbak eruit gaat zien. Veel liefs en een fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje!
    En ik ben benieuwd naar het resultaat van de letterbak.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Miranda,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en ben zo benieuwd naar je letterbak als hij klaar is kom ik hem zeker bewonderen op je blog.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kerstkaart met een prachtige kerstelf. En wat je vakjesdoos betreft vind ik het heel erg mooi als die met allemaal borduurtjes gevuld zou worden,maar daar moet je dus echt engelengeduld voor hebben, pfffffffttttt !!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje Miranda!! Vind die letterbak ook supergaaf, ben benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel gaaf kaartje en van harte met je top vier plaats bij het Liftblog! Zo'n letterbak heb ik ook, leuk zoals jij hem gaat vullen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Miranda, wat is dit een schatje zeg! Echt een prachtige kerstkaart met mooie details. En wat een geluk dat jullie deze letterbak nog vonden. Het lijkt me trouwens heerlijk op die brocante markt van jullie rond te struinen. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de letterbak! Het is al een fantastisch begin dus dat belooft nog wat!
    Lieve groetjes en een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat een beauty! Er is zoveel moois te zien en de stansjes zien er ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo jij bent echt goed in kerstkaarten maken zeg!
    Deze is ook al weer schitterend!
    Mooie stempel en prachtige kleuren en weer totaal anders!
    Wow wat mooi die letterbak, mijn dochter heeft er ook zo eentje op haar kamer hangen.
    Mocht ze hem niet meer gebruiken...dan weet ik het wel, gaaf zeg die borduurtjes!
    Zal straks eens even kijken op pinterest en google maar eerst nog je volgende post.

    BeantwoordenVerwijderen