maandag 24 februari 2014

L' Amour toujours.........

Goedenavond lieve mensen, hebben jullie vandaag ook van dat heerlijke weer genoten? Hier in Brabant wees het 14 graden...wauw. Ik heb zoveel mogelijk tijd buiten doorgebracht met rommelen om het huis, alle ramen wagenwijd open héérlijk. Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn canvas uit de post hiervoor, was echt heel anders he? Vandaag plaats ik een kaart die ik weer mee wil laten doen bij het borduurkaartenblog waar de challenge liefde/rood borduurgaren is........
Parijs...de stad van de liefde....Het borduurpatroontje is uit Hobbydolls 114 van Betty de Groote-Greven.
Ik heb het geborduurd met zwart metalic garen en rood dmc garen.
Het cameetje op het strikje is een stempel afgedrukt op Krimpie Dinkie wit, dat heb ik met mijn heattool laten krimpen. De overige stempeltjes worden "inchies" genoemd omdat ze een inch in het vierkant meten. Deze heb ik met zwart gestempeld op wit karton en met rood gemat.
De franse tekststempeltjes heb ik ooit in Frankrijk gekocht. De glans die op de eiffeltoren zichtbaar is heb ik met Aleene's paperglaze gemaakt, hierdoor lijkt hij wel van metaal...hihi.
Nog één keer het totaalplaatje........
en nu ga ik lekker met een bakkie koffie bij jullie rondkijken, fijne avond en lieve groetjes Miranda
Challenge rood garen/liefde bij Ons borduurkaartenblog.

*Hobbydolls 114      *zwart metalic garen Pipoos     *rood dmc garen      *kaartkarton-Papicolor   *rood lint
*plaksteentjes Kars     *Aleene's paperglaze       *creatable CR 1220 - eiffeltoren- Marianne Design   *krimpie dinkie krimpfolie    *stempel camee- Viva Decor: Cameo Image    *Inchie bundle Paris- Inkadinkado

37 opmerkingen:

  1. Enig enig!! Dit is ook weer zo leuk! Je bent echt van alle markten thuis. Steeds weer leuk om bij je te komen kijken. De inchies zijn gaaf!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker genieten vandaag...het wordt al echt een beetje voorjaar.
    Gelukkig gaan we de goede kant weer op.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurd, en hele mooie stempeltjes heb je gebruikt. Alles is een mooi geheel en klopt helemaal.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Miranda!
    Vind het heel knap verzonnen, bijzonder mooi!!!
    Ja het was heerlijk vandaag, echt genieten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat een heerlijk weertje hè? Ik heb ook genoten vandaag. Van mij mag het zo blijven en dan telkens ietsje omhoog met de temperatuur...;-)
    Een prachtig kaartje van de stad van de liefde!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk Miranda!
    Fijne avond, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleurcombi, mooie kaartje geworden met je
    borduurwerk erbij ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, prachtig geborduurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest werken vandaag dus heb weinig van het zonnetje meegekregen, maar het zag er wel een stuk vriendelijker uit als ik naar buiten keek. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met vele leuke ideetjes. Zo leuk hoe je de camee en de inchies heb gemaakt, veel inspiratie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Miranda, zo sprekend met deze kleuren. Erg Leuk! Super dat je weer meedoet met de challenge van ons borduurkaartenblog. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik geloof dat er veel mensen vandaag lekker buiten waren, ik in ieder geval wel, heb lekker op het terras in mijn eigen tuin gezeten, in de zon en uit de wind, kopje thee erbij, heerlijk. Naderhand nog zowaar onkruid geplukt, iets wat ik haat maar nu graag deed om maar lekker buiten te zijn haha.
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, zo leuk met alle details die je erbij gezocht hebt, helemaal af, erg mooi.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Miranda
    Wat een beauty van een kaart, je zou zo je koffer gaan pakken en op reis naar Parijs gaan, het stimuleerd wel hoor.
    Prachtig geborduurd en verder klopt alles.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eigenlijk hou ik niet zo van dat geborduurde op kaarten eerlijk gezegd maar dit past wel heel mooi op deze prachtige kaart!
    Wat een mooie stempeltjes heb je gebruikt en gemat op rood!
    Mooie eifeltoren zo en ik wist niet dat krimpie dimpie ook in het wit bestond staat er leuk bij!
    Zeker prachtig weer vandaag he, ik heb weer heerlijk gewandeld!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige en vrolijke borduurkaart, bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke frisse kaart en zeker met dat mooie borduur erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie liefdes kaart!
    Echt heel "Frans" en de kleuren passen mooi bij deze stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart Miranda! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij ons borduurkaartenblog.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De romantiek van Parijs spat er van af Miranda! Prachtige stempels en een heel mooi totaal plaatje!
    Ja wat een daggie gister hè, dan moet je gewoon naar buiten...doet een mens goed....dit hebben we alvast te pakken.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart weer Miranda!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart waar je een berg werk aan gehad hebt!
    Parijs zelf mmmm ik ben erg geweest en vond er eigenlijk niets aan het is gewoon een grote drukke stad en waar die bijnaam vandaan komt is mij volstrekt onduidelijk hihi lol....
    Zal wel aan mijn nuchtere ik liggen, ben niet zo romantisch denk ik hahaha!!!!
    Doet niets van het feit af dat je een prachtkaart gemaakt heb!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Boukje. Mooi dat rood. En Parijs is niet alleen de stad van de liefde, maar van GENIETEN IN OUDE STRAATJES. Oh wat missen we dat. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Hoi
    Ja heerlijk weer was het gisteren .vandaag maar weer koud niks aan .
    Heb even je canvas gemist maar die is super leuk .mooi gedaan .
    Ook deze kaart ziet er weer erg leuk uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaaf al dat zwart, wit en rood, enige kaart met al die mini-stempleltjes Miranda!! Hoe is't met het ruggetje???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Miranda,
    wat een supper mooi kaartje
    schitterend gedaan met die stempeltjes en het mooie borduurwerk
    hele fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig gedaan Miranda, wat een schitterende kaart. En met zo'n mooie details en mooi borduurwerk. Dat kan ik echt helemaal niet...borduren... Erg leuk thema ook. En ik wil je nog complimenteren met je canvas, wat ontzettend leuk geworden zeg!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een pracht van een kaartje en die kleuren wow helemaal mijn ding. En ja als kind heb ik ook daar gelopen in Parijs ....zucht ja stad der liefde, maar ook van de kunst en leuke oude straatjes.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat is dat weer een leukerd echtvsuper het reisthema!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha Miranda,

    Dit is echt een toppertje geworden! Een Valentijnskaart in een modernjasje met frisse kleuren, ik vind hem meer dan geslaagd! Dankjewel voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart. Mooi borduurwerk Miranda. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Pracht kaartje!! Mooi en stijlvol dat zwart met rood en wit! Hij doet echt súper Frans aan!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig geworden en wat een priegel werk dat borduren.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele mooie kaart met erg leuke details en mooie kleuren,
    liefs Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig leuk Frans kaartje, erg leuke stempels en op een mooie manier verwerkt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. een heerlijke romantische kaart! mooi borduurwerk en je canvas is gaaf:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat gaaf gecombineerd allemaal Miranda! Prachtig borduurwerk, je zegt het zelf al: Superbe! Sterke kleurencombi ook, ben er weg van meis! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen