vrijdag 22 november 2013

Kabouter familie....

Hallo lieve medeblogsters,dank jullie wel voor alle felicitaties nav mijn vorige post. Na een hele drukke week op het werk en thuis eindelijk weekend..... Net heerlijk zitten snoepen van een stukje oreo-taart gemaakt door onze jongste. Héérlijk maar wil niet weten hoeveel calorieën er in zaten..;p.
Vandaag weer eens een heel ander "freubelprojectje". Bij Pipoos verkopen ze knutselpakketjes om winterse poppetjes te maken en ik kon de verleiding niet weerstaan....
om dit pakketje uit te proberen.
Alles wat je nodig hebt zit er inderdaad in...lachen...
Eerst de drie kindjes gemaakt...hihi....
en toen de papa en de mama..wilde kapsels hoor , whaha....
En hier het hele gezinnetje, ik heb me er een heerlijk middagje mee kunnen ontspannen en ik denk dat ik op jacht ga naar een leuke stolp om de hele bups onder te zetten met wat strooisneeuw erin of zo.
Dat kan een gezellig "winters" hoekje worden. Dank jullie wel voor het langskomen, fijn weekend vast en lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Ik heb hier lol in je poppetjes..wat een geinig gezicht..hihi..
    Mooi groepje zo bij elkaar.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord geweldig Miranda, wat heb je deze kabouter familie leuk gemaakt, was het geen gepriegel?
    Ik vind het een schattig tafereeltje.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik toch zo maar dat super leuke nieuws over je drieluik gemist...dikke proficiat Miranda, wat gaaaaaaf!!
    Deze familie vind ik zoooooooo leuk en onder een stolpje lijkt me enig!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk Miranda, grappige poppetjes, mooi onder een stolpje, lijkt me super..geniet van 't weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat een leuke middag heb jij gehad. Met een schattig resultaat en die pa en ma kabouter zijn al aardig op leeftijd, zo te zien. Ach in kabouterland kan alles, he??
    en die oreotaart....heeft mijn dochter ook eens gemaakt. ERRUG!!!!

    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig deze kabouter familie, lijkt mij super leuk onder een stolpje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig gemaakt, dat zal er leuk uitzien onder een stolp.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat een leukerdsss en die mutsjes hihihi net ff te groot... Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig. Dit heb je echt heel leuk gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een schattig gezinnetje onderdak gegeven. Ze zijn leuk!
    Gefeliciteerd met het winnen van je 3 luik. Supers joh! ´k Zal in de C&S kijken hoor als tie uit is. Als het goed is, staat er ook iets van mij in.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo wat schattiggggg!!!!! Wat ontzettend lief en als je een stolpje hebt gevonden mogen we dan nog een foto zien alsjeblieft?????
    Fijn weekend en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet je "gezinnetje" er superleuk uit. Lijkt me heel gezellig staan onder een stolp.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er schattig uit Miranda. Heel leuk en gezellig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha wat ziet dat er leuk uit, weer eens wat anders !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze leuuuuuk!!!! Ooooh hier ben ik helemaal weg van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wiiw wat zijn ze schattig. Dus no op naar Action of Intratuin. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg lief en zo leuk!! Kan me voorstellen dat je die graag wilde maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geinige familie, mooi gemaakt was vast leuk om mee bezig te zijn. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kabouterfamilie, zo leuk voor de winterdagen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihi, ze blijven leuk he ;-) Ik geloof best dat jullie t heel druk hebben en ik zit me hier op een grijs/zwarte zaterdag gewoon te vervelen haha, laat de kleine man maar snel komen ;-) Klinkt goed een oreo-koekjes taart. Fijn weekend!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O die calorieën.........gewoon even niet aan denken haha...... Wat zijn dat gave poppetjes zeg, super leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schattige kaboutertjes
    leuk gedaan
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh miranda wat ziet dit er heerlijk kerstig uit zo lief en leuk en zeker onder een stolp zal dit geweldig staan!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend leuk zeg, en wat zal dat gezellig staan in een winters hoekje!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooh wat zijn ze schattig! Heerlijk zo'n ontspannen middagje en dan als resultaat ook nog zulke leuke kaboutertjes.
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooohhh wat zijn ze leuk geworden, Miranda!! Fijn dat je zo heerlijk hebt kunnen ontspannen. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gave familie heel leuk gedaan en ja zeker in een stolp plaatsen wel een foto nog he..lolll
    doegggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh die zien er echt heel leuk uit!! Een grappig familie en ze zullen inderdaad heel gezellig staan onder een stolp. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die zijn grappig!
    Heb je inmiddels een stolpje gevonden, laatst hadden ze er hier bij action best leuk!
    Ik moest wel lachen om " de wilde haren" van de ouders maar het ziet er erg leuk uit zo'n kabouter familie!
    Ik kreeg gisteren de nieuwe card and scraps binnen en heb meteen het stukje over jou zitten lezen.
    Mooie foto erbij en ook een erg gezellige beschrijving over dingen die wij als bloggers natuurlijk allemaal al
    van je wisten haha.
    Ik lees even door want ik zie nog een post.

    BeantwoordenVerwijderen