maandag 30 juli 2012

HELLUP,ik heb een hobby.....

Hoi,hoi ben ik weer even.Ik wil jullie even iets laten zien,ik ging mijn knutselkamertje wat opruimen en dacht:"laat me eens beginnen met mijn lintjes,kantjes en bandjes",goed plan toch,je moet tenslotte ergens beginnen ;)  komt ie,niet schrikken he,zit je goed,komt ie hoor,hou je vast,
ja zeg ik zeg nog zo:NIET schrikken....Ben daar de hele middag mee zoet geweest en heb nu wel de allerkleinste snippertjes weggegooid,
dit is toch vréselijk.Nu het WAS vreselijk,alles is nu mooi op kaartjes gesorteerd en ik weet nu weer exact wat ik zoal heb,hhhmmmm,zo ongeveer dan toch...hihi,deze rommelkont wenst jullie een fijne avond,Miranda

22 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Hhahahaha maar lekker als alles weer opgeruimd is toch?

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit moet toch wel een heel voldaan gevoel geven:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, oeioei, dat zag er wel heel ernstig uit haha!! Maar je hebt goed werk gedaan! Heb ook nog even naar ja kaartje hieronder gekeken, wat een schatje. En dat stikwerk, mooi zeg! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whaaaa, hoe jan dat nou? ja, kantjes en lintjes kun je nooit genoeg hebben, maar af en toe moet er even opnieuw (op)geruimd worden, zodat je weer overzicht heb, je kunt dus nu weer even vooruit, succes Miranda, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha je hebt je tijd zeer nuttig besteed zeg, ik heb een hele voorraad labels gemaakt en zodra ik ook maar een nieuw kantje of lintje heb wikkel ik hem om de label anders ben ik er net zo erg aan toe als jij was hihi,,,,knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat kan een mens een spullen hebben!! Ik weet er alles van, soms kom ik dingen tegen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, zo herkenbaar dit :-) Fijn dat het nu allemaal gesorteerd is! Op naar de bloemetjes, brads, eyelets, papier en stempels dan maar ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, daar ben je wel een tijdje zoet mee maar zo leuk om daarna alles mooi op orde te zien. Maar wees gerust, je bent zeker niet de enige met dit probleem!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè lekker alles weer opruimen en op een rijtje zetten, alleen, wat lees ik nou, heb je iets WEGGEGOOID? Als ik dat aan de kinderen vertel, "ik heb een tas rommel weggegooid", vragen ze of ze soms de dokter moeten bellen, want echt het laatste restje lint bewaar ik.
    Zal toch wel een verslaving zijn :-)
    Ach, het houdt je van de straat.
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi miranda
    vind het heel herkenbaar hoor!!en denk als ik mijn bakken omkeer dan gaat je denken dat er een windhoos doorheen is gegaan:-)) maar nu heb je het weer keurig op orde maar voor hoelang?hi,hi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er super goed uit!! Hard gewerkt, hahaha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, herkenbaar, mijn knutselplekje is eigenlijk meer als vol......waar laat je alles he. Maar jouw lintjes zijn weer op orde!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha ziet er bekend uit! af en toe sorteer ik de hele boel weer en ziet het er weer eventjes netjes uit ( 'k wikkel m'n kantjes om ouderwetse wasknijpers en zet ze in een theekistje, heb alleen steeds meer kistjes nodig..........)!!
    groetjes van janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o dat herken ik ook hoor,en als alles netjes is opgeruimd vind je meestal niks meer terug
    o ja die knoopjes hieronder heb je die zelf gemaakt heel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is zeer herkenbaar hahaha
    maar ik heb er gelukkig bijna geen last meer van
    ik heb het losse lint gesorteerd op kleur in potten gedaan
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha waar kennen we dit toch van??? Vreselijk als alles in de was geraakt. Ik heb zo dozen vol met stukjes papier, en dan ben ik steeds toch geneigd om weer een nieuw blad te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha dit herken ik wel hoor, moet ook hoognodig mijn kisten eens uitzoeken, weet bijna ook niet eens meer wat ik allemaal nog heb. Ja meis we HEBBEN EEN HOBBY.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Miranda, je bent inderdaad beslist niet de enige die zo'n heerlijke warboel kan maken van linten, hier zit er nog zo ééntje ;-) Heb overal doosjes e.d., maar weet gelukkig wél precies waar wat ligt, dat dan weer wel ha ha ha! Maar het is toch lekker om van tijd tot tijd de boel te reorganiseren? lekker kleurrijk hoor! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja zeg wat een hobby he....je moet nu niet boven op zolder en in mijn kasten loeren of een foto maken dan schrik je je ook te pletter hoor.
    Kan niet bukken goed excuus haha!
    Gelukkig heb je het voor eventjes weer op orde.
    Wat een prachtige kaart heb je in je vorige post gemaakt heel zonnig en mooi met dat kleurrijke papier en stiksel!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel herkenbaar hoor hahahhaa
    Ik hoop voor je dat je alles weer kan vinden de volgende keer als je iets nodig hebt. Dat is altijd het probleem bij mij... waar had ik dat ook alweer gelegd hahah

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeg maar bolletje warboel whahaaaaaaaaaaaaa!! Heel herkenbaar hoor maar ik heb een super oplossing. Al mijn scrapspullen staan in een Ikea boekenkast in de bekende zwarte Ikea opbergdozen in allerlei maten. Op een plank heb ik van links naar rechts stangen geschroefd en net als in een winkel hangen daar mijn rollen lint aan, heel overzichtelijk en makkelijk!
    Gisteren heb ik een vriendin voor het eerst mee naar mijn knutselhok genomen en die viel bijna achterover toen ze het zag, lachen!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha ha ha! Ik schrik niet hoor, maar moest er wel hartelijk om lachen. Wat een "heerlijke" kluwen lint en kantjes, die je steeds verder in de knoei trekt en waarvan je steeds minder weet wat er nu tussen zit. Goed plan om het op kaartjes te doen, nu heb je het overzicht denk ik wel weer terug.
    Veel plezier van je opruimwoede.
    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen