zondag 29 april 2012

oefenen,oefenen/practice,practice

Hoi hoi allemaal,vandaag een ontzettend leuke dag gehad.We hebben vandaag met 4 vrouwen bij Nicole een kleurenworkshop gevolgd.Dat is leerzaam en leuk!!Ik zat helemaal te flippen(dat is serieus een kleurtechniek,flip...flip...flip en mooi dat het dan wordt...hoop ik...uiteindelijk.;-)
Thuis ben ik meteen verder gegaan met oefenen tot het daglicht ging vervagen,misschien leuk om mee te kijken,poging 1:
gezicht is nogal streperig,vast niet genoeg geflipt dus poging 2:
zag er al iets vloeiender uit,deze zou ik al op een kaartje durven doen(misschien naar iemand die al een beetje wazig ziet?),poging 3:
Nou die vind ik zelf al best geslaagd voor een groentje wat moet leren flippen i.p.v.te floppen hihi.
Wat vinden jullie er van,tips blijven welkom?!Ik blijf oefenen en oefenen en oefenen en misschien dat ik in de toekomst een kaartje plaats gekleurd met flexmarkers. Ik weet in ieder geval nog een paar mooie kleuren die ik voor moederdag kan vragen.Groetjes Miranda

Today I was with 4 other women on a coloring workshop with flexmarkers given by Nicole.She is a real pro and she learned us some fabulous techniques.I am going to practice and practice and maybe in the future I will make some cards with my coloured images.Greetings Miranda



27 opmerkingen:

  1. Wauw
    Ik vind ze allemaal erg mooi.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 x flippen is duidelijk scheepsrecht, hahaha!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is evolutie te zien. Die derde vind ik heel mooi qua schaduwen. Zelf kan ik het ook niet hoor. Volgens mij kunnen ze allemaal op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou er van gaan flippen, maar 'k vind dat je je laatste plaatje toch al mooi ingekleurd hebt. succes verder!
    groetjes van janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn hardstikke leuk!
    Zelf kleur ik niet...begin er ook niet aan ...ook niet aan stempelen dus.
    Maar heb veel bewondering voor mensen die dat allemaal onder de knie hebben.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Miranda,
    Als groentje vind ik het prachtig en zeker geen flop. Mooi dat je een 2e en 3e keer al vooruitgang ziet. Ik ga even op internet kijken wat kleuren met flexmarkers is, had er al wel iets over gezien, nu wat gerichter kijken..
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt gewoon de vooruitgang zien, je derde poging ziet er al geweldig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er al prachtig uit! Gewoon blijven verder doen, en hoe meer kleuren je hebt hoe beter dat het wordt vermits je tinten dan korter bij mekaar liggen.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda

    Wat heb je al lekker geoefend met het flippen uh inkleuren bedoel ik :0) en wat was het leuk, gezellig en leerzaam hé. Ik heb genoten vandaag, vooral ook van jullie gezelschap. Flip, uh Kleur ze nog.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda,

    Je bent al druk bezig geweest, zie ik. De laatste ziet er heel mooi uit hoor, zeker een kaart waardig! Het was gisteren idd gezellig en veel geleerd.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk ook op jouw blog beland!
    Dat krijg je met veel oefenen en wandelen en minder bloggen dus.
    Wat heb je dit prachtig gekleurd!
    De boven haar mutsje vind ik mooi!
    De onderste is gewoon naar mijn idee perfect hoor, ik doe je het niet na met markers, ik weet trouwens niet een wat " flippen" is?
    Wel in de zin van een reaktie van mijn puberkind haha.
    Fijne week nog!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het laatste ziet er al heel mooi uit Miranda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi hoor , gaat vast goed komen de strepen kun je voor komen door rond draaiende bewegingen te maken met inkleuren als je met de laatste kleur er over heen gaat dan vloeit alles mooier in elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Miranda,
    Wat leuk dat je even bent komen kijken op mijn blog en dank je wel voor je leuke reactie op mijn kaarten.
    Ben ook even bij jouw komen kijken en wat een leuke creaties maak jij zeg.
    En wat het inkleuren betreft, vind dat je het al mooi inkleurd hoor!
    ik doe helemaal niks met inkleuren houd het maar bij mallen en knipvellen.

    Groetjes Greet en kom zeker nog eens bij je kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze allemaal prachtige ingekleurd.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Miranda,

    Bedankt voor je leuke reactie! Ik heb even je verhaaltje gelezen over het kleuren...het ziet er toch zo makkelijk uit he? Terwijl het best nog wel lastig is, ook met schaduw en zo. Ik vind je pogingen geslaagd, vooral de laatste, dus ik zou zeggen, ga lekker door met oefenen. Zelf kleur ik met Derwent potloden en toevallig heb ik laatst voor het eerst met distress inkt geprobeerd, het is ook allemaal zo leuk.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Flipper-de-flip! Dat gaat helemaal goedkomen zie ik! Vooral die laatste ziet er super uit (is ook een hele leuke stempel trouwens!)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn geweldig, super ingekleurd!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja hoor, heb ik weer, zit ik net hier een heel bericht te tikken, druk ik denk ik op een verkeerd knopje, hup weg bericht. Nou hier dan nog een poging. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. En eh weer wat geleerd, flippen (alhoewel ik nog geen idee hebt wat je dan moet doen hahaha). Ik vind ze trouwens super ingekleurd, zie duidelijk schaduwen en dat gaat mij nog niet zo goed af, ook maar eens een workshop volgen en er achter komen wat flippen is in de inkleurwereld. Wat is die laatste stempel trouwens geweldig, is dat er eentje van Sylvia Zet (hoor mij eens wijs praten), maar kwam van de week toevallig op haar blog (of site) en zij heeft zulke leuke stempels, alleen kreeg ik het niet voor elkaar om ze te kopen als digi. Nou stop er nu maar even mee, anders is je pagina meteen vol met al mijn geschrijf. En nu maar hopen dat ik niet weer op het verkeerde knopje druk. Oh ja ben ook meteen bij jou volger geworden, kom ik er nog misschien achter wat flippen is. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien hoe je dan vooruit gaat met het inkleuren. Ik vind het zowiezo knap want ik kan het niet, hahah, ik kleur alleen met distress inkt in. Maar ik zie aan het laatste plaatje dat het helemaal goed gaat komen met het inkleuren en dat we binnenkort een kaartje van jou te zien gaan krijgen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Miranda
    Bedankt voor je leuke reactie op me blog en dat je even verder bent gaan neuzen en leuk dat je volger bent geworden ben bij jou ook even verder gaan neuzen het kleuren gaat toch al prima ik kleur met distress inkt vind je cricut kaartjes ook top geweldig apparaat
    leuk dat je hele familie creatief is ik ga je ook volgen
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik flip ook weleens maar dan als mijn kaart niet lukt LOL! Dat dit een kleur techniek is??? Nooit van ehoord maar ik kleur dan ook met of potloden en distress inkt en daar ben ik nog een beginner in, dus flippen en floppen doe ik niet aan.
    De laatste wat je hebt gekleurd ziet er trouwens super uit en ook een heel lief afbeelding!
    leuk dat je mijn blog hebt gevonden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gaaf hoor... tja.. praat me er niet van hahaha. maar het blijft oefenen.. ook na jaren leer ik nog elke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda, bedankt weer voor je berichtje, dat is me toch grappig dat jij bij haar in real life hebt mogen kleuren (of eh flippen), ga toch eens kijken of ze ook een filmpje heeft over het flippen, heb wel van haar geleerd dat je van je af moet kleuren want dat wordt het minder streperig (verhip misschien is dat wel flippen) en is me dat gisteren ook gelukt, ik vind in ieder geval dat ze heel goed uitleg geeft. Je had me gisteren moeten zien zitten kleuren, mijn tong hing nog net niet uit mijn mond van de inspanning. Ik vind het zo grappig om te doen, nou tot flips dan maar weer. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb ook bij Nicole leren kleuren met de Flexmarkers, maar toen heeft ze 't woord flippen nog niet gebruikt. Ze zei toen dat we eerst 6 keer dezelfde stempel moesten inkleuren ter oefening. Dat heb ik gedaan en dan zie je goed het verschil. Ik heb ze niet op m'n blog durven zetten... Gewoon lekker blijven flippen dus, het went snel en wordt steeds mooier. Ik vind die eerste van jou er al goed uit zien! Veel succes en plezier ermee en koop lekker alle kleuren, dan kun je mooie kleurovergangen maken. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb zelf ook markers gekocht van een ander merk. Ben zelf ook aan het oefenen, maar dit is inderdaad een serieus werkje, wat nog niet 1.2.3 zo makkelijk is. Je denkt inkleuren kon ik op de kleuterschool toch al haha.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen