donderdag 23 februari 2012

sjaaltje in confettisteek gebreid

Vanmiddag lekker zitten breien en daarna in mijn knutselkamer een kaart zitten fröbelen,ik vind het heerlijk om op tijd op te staan,m'n huishoudelijk werk te doen(dat hoort er helaas bij) en dan 's middags voor mezelf wat aan te keutelen.Dit wordt een lekker luchtig voorjaarssjaaltje met een steek die ik in dat boek heb gezien(daar staan geen patronen in alleen breisteken)De katoen heb ik bij pipoos gehaald en toen ik voorbij een kledingzaak kwam zag ik een soortgelijk sjaaltje als riem gebruikt in een spijkerbroek voor 34,95.Ik ben voor nog geen 12 euro klaar!!!!(er gaan n.l twee bolletjes in)Ja wie niet rijk is moet creatief zijn :) !


I am kniting a scarf in soft colors with the confetti-stitch.

1 opmerking:

  1. Wow Miranda, wat ziet je blog er mooi uit! Ik ben je gaan 'volgen' zodat ik alle nieuwe posts kan zien :-)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen